Το σύστημα τιμής ορίζει ότι οι παίκτες βασίζονται στην ειλικρίνεια μεταξύ τους για την παραδοχή του “πλήγματος’, καθώς αντίθετα με το Paint Ball όπως προαναφέρθηκε, δεν υπάρχει χρώμα το οποίο να υποδεικνύει το “χτύπημα’. Ανάλογα με την απόσταση, τον τύπο του επιτιθέμενου όπλου αλλά και του ρουχισμού, τις περισσότερες φορές ο παίκτης που θα “χτυπηθεί” θα νιώσει την κρούση ελαφρά πάνω στο ρουχισμό του ή θα ακούσει τον χαρακτηριστικό ήχο της μπίλιας πάνω στην εξάρτηση του. Τότε πρέπει να παραδεχτεί το χτύπημα και να αποχωρήσει από το πεδίο, είτε στη “Safe Zone” (ζώνη ασφάλειας) στην οποία θα αναγεννηθεί (respawn) και θα εισέλθει ξανά στη μάχη μετά από λίγα λεπτά, είτε αποσυρόμενος εντελώς από το συγκεκριμένο παιχνίδι. Αυτό ορίζεται από τους κανόνες του εκάστοτε σεναρίου.
Σε μεγάλα παιχνίδια όπου συμμετέχουν πολλοί παίκτες, πρόσθετα συστήματα κανόνων μπαίνουν σε εφαρμογή, λαμβάνοντας υπόψη την ασφάλεια της σωματικής ακεραιότητας των παικτών πριν από οτιδήποτε άλλο. Στα παιχνίδια αυτά απαγορεύεται κάθε τύπος αληθινού ή αεροβόλου όπλου με σιδερένια βλήματα, αέριο, μαχαίρια και οτιδήποτε άλλο θα μπορούσε να θέσει σε κίνδυνο την σωματική ακεραιότητα των παικτών. Το Airsoft είναι ένα hobby, ένα άθλημα για διασκέδαση, και όχι ένας ακόμη τρόπος να θέσουμε την ζωή μας σε κίνδυνο! Οι κανόνες ασφάλειας υπάρχουν και ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ στο ΕΠΑΚΡΟ!